Готельний комплекс преміум-класу “Франція” надає комплексний сервіс з обслуговування Ваших заходів. В самому серці міста до Ваших послуг комфортабельні та затишні конференц-зали, кімната переговорів та концерт хол для проведення конференцій, презентацій, тренінгів, форумів, семінарів або для ділових зустрічей і переговорів. Усі зали для проведення засідань готелю вирізняються вишуканим декором і новітніми технологіями,
У вартість оренди залів включено все необхідне базове обладнання, а саме: проектор, екрани, фліп-чарт, радіомікрофон, презентер-указка і швидкісний Wi-Fi.
Одним із переваг нашого конференц-сервісу є зручне розташуванням для гостей – зал знаходиться в центрі міста, а також наявність ресторану, дозволяє організувати каво-брейки, бізнес-ланчі, вечері, банкети і фуршети.
В концерт-холі ресторану MontBlanc можна організувати не тільки конференцію. Наш зал може слугувати як концертна арена для рок-концерту, Stand Up, або будь-якого іншого заходу!
Конференц-зал “Paris”, з величезним LED екраном, з адаптивною розсадкою та обладнаний зональною системою освітлення. У конференц-залі “Paris” Ви зможете з комфортом провести такі події: семінари,
Конференц-зал “London”, з величезним LED екраном, з адаптивною розсадкою та обладнаний зональною системою освітлення. У конференц-залі “London” Ви зможете з комфортом провести такі події: семінари,
Конференц-зал з тематичним оздобленням , великою кількістю природного світла та простором у стилі Боз-арт, ідеально підходить для конференцій, семінарів, презентацій середнього розміру.
Кімната переговорів- це зручне місце зустрічі, висококласне обслуговування, сучасне обладнання та економія витрат на утримання офісу! Призначте ділову зустріч у сучасному та стильному офісі. Запросіть
Яке б свято або захід ви не планували, ми можемо запевнити вас що концерт-холл ресторану MontBlanc задовільнить усі ваші потреби! Ви організовуєте конференцію? У нас