What are you looking for?
 Внутрішні правила проживання в Готелі Франція <br> <span style='color:#C19805;font-size:14px;'>Internal rules of accommodation in Hotel France</span>

Внутрішні правила проживання в Готелі Франція
Internal rules of accommodation in Hotel France

ГОТЕЛЬ «ФРАНЦІЯ»

м. Вінниця, вулиця Соборна 34

Внутрішні правила проживання в Готелі “Франція

  1. Загальні положення

1.1. Данні правила встановлюють для відвідувачів Готелю “Франція” (надалі – Готель): внутрішній розпорядок проживання в Готелі, правила користування майном Готелю, обсяг наданих  послуг, відповідальність сторін.

1.2. Діяльність Готелю, також регулюється Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг від 16.03.2004 р. № 19, Законом України «Про туризм» і іншим законодавством України.

  1. Правила користування майном Готелю.

2.1. Готель надає відвідувачам для проживання мебльовані номери, оснащені побутовою технікою сантехнікою й іншим устаткуванням. Номери Готелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, устаткування, комплектацію, що відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію.

2.2. Відвідувачі повинні дбайливо ставитися до майна Готелю, використовувати устаткування за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. Про технічні несправності, надзвичайні події (залиття, загоряння, замикання і т.п. ) необхідно негайно повідомити адміністратора.

2.3. У випадку пошкодження побутової технікі, сантехніки, текстилю адміністрація готелю залишає за собою право стягнути вартість пошкоджених речей в повному обсязі згідно прейскуранту.

  1. Внутрішній розпорядок проживання в Готелі

3.1. За дотриманням внутрішнього розпорядку в Готелі стежить адміністратор. Він надає відвідувачам роз’яснення відносно правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу й інших відвідувачів, що порушують установлений порядок роботи.

3.2. Відвідувачі після укладення договору (карта реєстрації гостя) на проживання в Готелі одержують в адміністратора ключ від номеру, наданого для проживання.

3.3. У всіх номерах та інших приміщеннях Готелю (окрім спеціального місця розташованого на 2-му та 5-му поверхах Готелю) забороняється палити згідно закону України № 4844-VI від 24.05.2012. За паління в приміщеннях Готелю накладається штраф в розмірі 3000 грн. При повторному випадку паління в зазначених вище місцях адміністрація Готелю має право виселити відвідувача.

3.4. З 22.00 до 8.00 години ранку усередині Готелю і на території необхідно зберігати тишу. У номерах у цей час забороняється включати на велику гучність аудіо системи і телевізори.

3.5. До відвідувачів Готелю можуть приходити гості з 8.00 до 22.00 години. На прихід гостей повинен дати згоду проживаючий у номері, а адміністратор веде запис усіх гостей Готелю. За гостя відповідає проживаючий у номері. Адміністратор повинен перевірити документи гостя. Адміністратор має право заборонити гостю прохід у Готель у випадках, передбачених п. 10.4

3.6. Якщо відвідувач бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці дверей зовні табличку з написом «Не турбувати!», що входить в оснащення номеру. На зворотній стороні таблички виконаний напис «Прошу прибрати!». Таку табличку відвідувач може повісити, якщо він бажає, щоб його номер прибрали.

3.7. Перебування будь-яких тварин у Готелі забороняється.

  1. Збереження комунальних послуг

4.1. Після виходу з номера всі електроприлади повинні бути вимкнені. Забороняється залишати включеними електроприлади (крім холодильника) і освітлення після виходу з номера.

4.2. У номерах забороняється використовувати вогненебезпечні речі (сірники, свічки, запальнички та інше), легкозаймисті матеріали та речовини, трійники і подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номера чи видані для користування персоналом Готелю. У разі потреби зарядки акумуляторів під час відсутності відвідувача в номері, варто звернутися до адміністратора, що поставить на зарядку акумулятор (мобільного телефону, відеокамери і т.п.).

4.3. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної, а головне, гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після виходу з номера.

  1. Заїзд і паркування автотранспорту

5.1. Готель «Франція» надає послуги паркінгу, проїзд до якого знаходиться зі сторони в’їзду на паркінг «Sky Park» з вулиці Соборна.  Вартість послуги автостоянки може бути включена до суми проживання гостей готелю або ж бути додатковою послугою та сплачуватися окремо,  якщо на дану послугу є прейскурант затверджений адміністрацією готелю.

  1. Послуги, які надаються Готелем

6.1. Готель надає основні послуги, що входять у вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату. Без згоди відвідувача Готель не може надавати додаткові послуги, не обумовлені договором. Відвідувач вправі відмовитися від оплати таких послуг, а у випадку їхньої оплати Готель зобов’язаний повернути сплачену суму. Готель не може обумовлювати виконання одних послуг за умови виконання інших послуг.

6.2. До основних послуг відноситься: надання номеру для проживання, прибирання номерів, харчування (сніданок в ресторані), виклик швидкої допомоги, надання першої медичної допомоги, консультація та інша допомога.

6.3. Готель приймає відвідувачів для проживання цілодобово. У користування надається номер на визначену кількість місць. Якщо необхідно поселити в номер додаткову кількість відвідувачів і номер обладнаний для їхнього розміщення, то такі відвідувачі приймаються за окрему плату. Діти до 18 років можуть бути поселені в Готель тільки разом з дорослими (батьки, родичі або відповідальна особа згідно документам).

6.4. Поточне прибирання (прибирання пилу, винос сміття, миття склянок і чашок, прибирання санвузлів, прибирання постелі) проводиться щодня.

6.5. Щоразу після виїзду відвідувача проводиться повне прибирання (заміна білизни, дезінфекція санвузла, миття холодильників, прибирання пилососом килимового покриття).

6.6. Заміна рушників і постільної білизни здійснюється не рідше одного разу в два-три дні. За бажанням відвідувачів може бути здійснена позачергова зміна рушників.

6.7. До додаткових послуг відносяться: бронювання (резервування) номерів, обслуговування номерів офіціантами, підношення багажу, міські, міжміські і міжнародні дзвінки по телефону, дзвінки на мобільні телефони та телефони сервісу та інші послуги по прикладеному списку.

  1. Бронювання та гарантоване бронювання номерів.

7.1. Бронювання номерів – попереднє замовлення, зроблене до початку доби запланованого заїзду (але не раніше 6 місяців до дати заїзду).

Установлюється наступний порядок бронювання:

– заявка, уточнення заявки за допомогою поштового, електронного, телефонного й іншого зв’язку.

Тел.: (0432)  55-88-88, (068) 0-55-88-88

– виставляється рахунок на оплату (у т.ч. по електронній пошті);

– після оплати рахунку Готель видає електронним листом підтвердження бронювання номеру із заселенням після 14.00 години у день заїзду.

Варіанти оплати при бронюванні:

– гарантоване бронювання – 100% передоплата вартості за весь період проживання;

– гарантоване бронювання – 30% передоплата вартості за весь період проживання з наступною оплатою при заїзді неоплаченої суми.

У випадку якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за весь термін проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 1 (одну) добу до передбачуваного дня заїзду, передоплата в розмірі 100% вартості за весь період проживання не підлягає поверненню.

У випадку бронювання для гостя, при гарантованій оплаті по безготівковому розрахунку, останній не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 1 (одну) добу до передбачуваного дня заїзду, передбачені штрафні санкції в розмірі 100% вартості за першу добу проживання.

   У такому випадку вищезгадані бронювання переходить у статус Негарантоване. Зазначена передоплата на розсуд Адміністрації може бути повернута Гостю у випадку фактичного заселення номеру, який було заброньовано Гостем, іншими відвідувачами, і якщо в ньому прожили не менше строку замовленого особою, яка здійснила бронювання. У випадку якщо Гість при гарантованому бронюванні з 30% передоплатою вартості за весь період проживання, не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 1 (одну) добу до передбачуваного дня заїзду, передоплата в розмірі 30% вартості за весь період проживання не підлягає поверненню. У такому випадку Дане бронювання переходить у статус Негарантоване й анулюється. Ранній заїзд (до розрахункової години) можливий тільки по попередньому узгодженню з адміністрацією Готелю. При негарантованому (без попередньої оплати) підтвердженому бронюванні, якщо Гостем не зазначений точний час приїзду, бронь на розсуд Адміністрації може бути анульована в 16:00 дати заїзду за місцевим часом.

7.2. Резервування номерів – замовлення не ранiше 1 (однiєї) доби до початку доби запланованого заїзду. Порядок резервування такої ж, як і порядок бронювання. При резервуванні необхідно зробити передоплату за першу добу проживання, після чого Готель дає письмове підтвердження резервування номера. Готель гарантує готовність зарезервованого номера до заселення до 14.00. Плата за резервування не береться. При відмовленні від зарезервованого номеру передплата за першу добу не повертається.

– виставляється рахунок на оплату (у т.ч. по електронній пошті);

– після оплати рахунку Готель видає електронним листом підтвердження бронювання номеру із заселенням після 14.00 години у день заїзду.

Варіанти оплати при бронюванні:

– гарантоване бронювання – 100% передоплата вартості за весь період проживання;

– гарантоване бронювання – 30% передоплата вартості за весь період проживання з наступною оплатою при заїзді неоплаченої суми.

У випадку якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за весь термін проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 1 (одну) добу до передбачуваного дня заїзду, передоплата в розмірі 100% вартості за весь період проживання не підлягає поверненню.

У випадку бронювання для гостя, при гарантованій оплаті по безготівковому розрахунку, останній не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 1 (одну) добу до передбачуваного дня заїзду, передбачені штрафні санкції в розмірі 100% вартості за першу добу проживання.

   У такому випадку вищезгадані бронювання переходить у статус Негарантоване. Зазначена передоплата на розсуд Адміністрації може бути повернута Гостю у випадку фактичного заселення номеру, який було заброньовано Гостем, іншими відвідувачами, і якщо в ньому прожили не менше строку замовленого особою, яка здійснила бронювання. У випадку якщо Гість при гарантованому бронюванні з 30% передоплатою вартості за весь період проживання, не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 1 (одну) добу до передбачуваного дня заїзду, передоплата в розмірі 30% вартості за весь період проживання не підлягає поверненню. У такому випадку Дане бронювання переходить у статус Негарантоване й анулюється. Ранній заїзд (до розрахункової години) можливий тільки по попередньому узгодженню з адміністрацією Готелю. При негарантованому (без попередньої оплати) підтвердженому бронюванні, якщо Гостем не зазначений точний час приїзду, бронь на розсуд Адміністрації може бути анульована в 16:00 дати заїзду за місцевим часом.

7.2. Резервування номерів – замовлення не ранiше 1 (однiєї) доби до початку доби запланованого заїзду. Порядок резервування такої ж, як і порядок бронювання. При резервуванні необхідно зробити передоплату за першу добу проживання, після чого Готель дає письмове підтвердження резервування номера. Готель гарантує готовність зарезервованого номера до заселення до 14.00. Плата за резервування не береться. При відмовленні від зарезервованого номеру передплата за першу добу не повертається.

  1. Припинення проживання відвідувачів у Готелі. Відмова в поселенні.

10.1. Відвідувачі припиняють проживання в Готелі із завершенням терміну договору між відвідувачем і Готелем про надання послуг.

10.2. Відвідувач має право розірвати договір про надання послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг.

10.3. Якщо відвідувач неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що приводить чи може привести до матеріальних збитків чи створює незручності для проживання інших відвідувачів, Готель має право відмовити в поселенні чи односторонньо розірвати договір (здійснити виселення)  

10.4. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:

– у відвідувачів відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;

– відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;

– у відвідувача неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;

– відвідувач відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в Готелі (режим паління, паркування і т.д.);

– відвідувач внесений у список небажаних відвідувачів (стоп – лист);

– в інших випадках, передбаченим законодавством України і здоровим глуздом.

У спірних випадках питання вирішує адміністрація.

10.5. У Готелі ведеться облік небажаних відвідувачів (стоп – лист).

У нього включаються:

– відвідувачі, що раніше проживали в Готелі і виселені примусово;

– особи, внесені в список власниками Готелю чи адміністратором.

  1. Відповідальність Готелю і відвідувачів

11.1. За умови невиконання цілком чи частково договірних зобов’язань, пов’язаних з наданням послуг, винна сторона повинна відшкодувати іншій стороні понесені в зв’язку з цим збитки.

11.2. При неможливості Готелю виконати умови укладеного договору з відвідувачем (крім випадків форс-мажорного характеру), Готель зобов’язаний розмістити відвідувача в іншому готелі, розташованої в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні чи більш високої якості. Додаткові витрати, що виникли в зв’язку з цим, покриваються Готелем.

11.3. Відвідувач, при виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги, має право за своїм вибором вимагати:

– усунення недоліків безкоштовно й у визначений термін;

– відповідного зменшення ціни за надану послугу.

11.4. Готель повинний вжити заходів по усуненню недоліків наданої послуги.

11.5. Готель не несе відповідальності за недоліки в зроблених послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого відвідувача (гостей відвідувача) чи в результаті дії непереборної сили.

11.6. Відвідувач має право розірвати договір про надання послуг і відповідно до діючого законодавства вимагати повного відшкодування збитків, якщо Готель у встановлений термін не усунув недоліки. Гроші, сплачені відвідувачем за послуги, повертаються в день розірвання договору чи в інший термін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів із дня пред’явлення відповідної вимоги.

11.7. Готель відповідає за збереження речей відвідувача, що знаходяться в наданому для проживання номері, окрім коштовних речей (гроші, кредитні картки, коштовності, цінні папери, ювелірні вироби, електроніка й ін.).

11.8. У випадку втрати чи ушкодження речі відвідувач повинний негайно повідомити про це Готель. Якщо до закінчення терміну проживання відвідувач не висунув свої вимоги до Готелю, вважається, що його речі не були загублені чи ушкоджені.

11.9. У випадку виявлення забутих речей Готель зобов’язаний негайно повідомити про це власника речей, якщо він відомий.

11.10. При заподіянні Готелю значного матеріального збитку з вини чи недбалості відвідувачів і (чи) їхніх гостей в обов’язковому порядку повинний бути складений акт встановленого зразка. У даному випадку крім відшкодування збитку, відвідувач повинний добровільно чи в судовому порядку відшкодувати власникам Готелю витрати, пов’язані з простоєм номеру під час ремонту, заміни меблів і т.п. випадків.